قضاوت درباره فیلمی که مضمون پیچیده و چندلایهاش اصلاً درباره 'قضاوت' کردن است، کار سادهای نیست
درباره این فیلم تفسیر و قلم زیاد زده شده است: فیلم حیرتانگیز ، فیلم تکاندهنده ای با ترکیبی از تکنیک هالیوودی و مفاهیم ایرانی ، فیلمی با فیلمنامه محور و چند لایه ، تلخترین فیلمهای تاریخ سینمای ما ، اثر هنری کپی شده (ماجرا/آنتونیونی) و غیره
برای من به شخصه فیلم «درباره الی» یک اتفاق عجیب بود! با وجود اینکه این فیلم از نظره فیلمنامه، فیلمسازی، فیلمبرداری و واقعی بازی کردن هنرپیشه ها یکی از بهترین فیلم های سینمای ماست ، باید اعتراف کنم كه با دیدن این فیلم حالم بد میشود!! البته دلیل آن را خوشبختانه میدانم
نمیدونم چرا هیچوقت از فیلم های کارگردان های معروفی مثل کیمیایی ، بیضایی ، مهرجویی ، حاتمی و خلاصه نسل قدیمی سینمای خودمون آنچنان تحت تاثیر قرار نگرفتم به مانند کارگردان های نسل ۲۰ سال اخیرمان. کارگردان های مثل فرهادی ، امینی و توكلی. اینرا از اینجا میفهمم که همین الان بی صبرانه منتظره فیلم و کار جدید فرهادی هستم
درباره این فیلم تفسیر و قلم زیاد زده شده است: فیلم حیرتانگیز ، فیلم تکاندهنده ای با ترکیبی از تکنیک هالیوودی و مفاهیم ایرانی ، فیلمی با فیلمنامه محور و چند لایه ، تلخترین فیلمهای تاریخ سینمای ما ، اثر هنری کپی شده (ماجرا/آنتونیونی) و غیره
برای من به شخصه فیلم «درباره الی» یک اتفاق عجیب بود! با وجود اینکه این فیلم از نظره فیلمنامه، فیلمسازی، فیلمبرداری و واقعی بازی کردن هنرپیشه ها یکی از بهترین فیلم های سینمای ماست ، باید اعتراف کنم كه با دیدن این فیلم حالم بد میشود!! البته دلیل آن را خوشبختانه میدانم
نمیدونم چرا هیچوقت از فیلم های کارگردان های معروفی مثل کیمیایی ، بیضایی ، مهرجویی ، حاتمی و خلاصه نسل قدیمی سینمای خودمون آنچنان تحت تاثیر قرار نگرفتم به مانند کارگردان های نسل ۲۰ سال اخیرمان. کارگردان های مثل فرهادی ، امینی و توكلی. اینرا از اینجا میفهمم که همین الان بی صبرانه منتظره فیلم و کار جدید فرهادی هستم
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen