Freitag, 16. November 2012

تاسف آخر

هنگام خواندن مقاله ای از خودم همان سوال نویسنده را کردم: اگر چندی بیش به عمرمان باقی نمانده باشد ، از چه چیزی بیشتر احساس پشیمانی میکنیم؟ این خانم نویسنده که در خانه سالمندان کار میکند این سوال را از بسیای افراد دم مرگ انجام داده است. این پنج جواب بترتیب از همه بیشتر گفته شده اند
جرات نداشتم ان زندگی را بکنم که میخواستم
نباید اینقدر کار می کردم
باید بیشتر جرات میکردم احساسم را بیان کنم
باید بیشتر با دوستانم بودم
کاشکی در زندگیم بیشتر خوشحالی میکردم

در واقع خیلی از انسانها وقتی به خودشون می آیند که دیگر دیر است. البته خیلی ها را هم میشناسیم که در ایام پیری شروع کردن به نمازخواندن بعد از یک عمر مشروب خوری. خوب اینهم راهی است. من خودم بشخصه مطمئن نیستم که بتوانم جواب این سوال را الان بدهم ، هر چند جوابهای بالا یک جورای قلقلکم میدهند

!!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen