Dienstag, 16. August 2011

Harry.Potter

بعضی ها عجیب دنبال چیزهای نو و تازه درآمده هستند و می خواهند آنرا سریع داشته باشند. بنده در اینجور کارها بسیار کند هستم!! برای مثال هنوز هم نه ایفون دارم و نه موبایلم تازه ترین مدله. در رابطه با کتاب و فیلم هری پاتر هم به همینگونه بود. یه ده سالی می شود که بیرون آمده است ، اما من تازه چند هفته پیش ان هم به همت دختربابا به دیدن فیلم های او پرداختم. با وجود اینکه فیلم هایش بنظرم در داستان و ساخت جالب هستند ، فکر نمی کنم که آدم از ندیدن آنها چیز خاصی را از دست بدهد. اما از یک چیزفیلم بسیار خوشم آمد و ان ایده ی عکسهای متحرک در روزنامه ها و یا در تابلوهای روی دیوار بود. شاید واقعا یک روزی به واقعیت بپذیرد


1 Kommentar:

  1. من هیچ وقت از این هری ÷پاتر خوشم نیومد. احساس میکنم همش توهمات بچگانه هستش و خیلی غیر واقعی. حتی کارتون هاهم وقتی مناظر واقعی نقاشی شده باشند بیشتر به نظر جذاب هستند.

    AntwortenLöschen