Mittwoch, 23. Juni 2010

Internet

هیچ چیزمثل اینترنت روی زندگی من در این چند سال اخیر تاثیر نگذشته است. حتی دیدن تلویزیون هم دیگر برایم جالب نیست! در اینترنت همیشه اطلاعات جاری و در ان همه چیز در دسترس است. به همین دلیل من را بیشتر از هم چیز جذب خودش میکند
آیا اینترنت آدمها را باهوش تر یا خنگ تر میکند ، بنظرم بستگی به نوع استفاده آنها دارد. اطلاعات بسیار زیادی که از هر طرف بمبارانمان میکند ، ما را به سطحی فکر کردن وادار می نماید. جالب بودن مطالب مختلف وعلاقه ما به دانستن همه ی آنها نیز نوعی ناآرامی در ما ایجاد میکند ، چرا که نمیتوان در مدت کم همه این مطالب را کامل به ذهن سپرد

یکبار که در مسافرت بودم و۳ هفته از تمامی چیزها مثل مطبوعات ، تلویزیون ، اینترنت و غیره دور بودم ، فکر کردم که چقدر عالی بود بدون همه این چیزها. هیچ کمبودی هم احساس نکردم. بعد ازمسافرتم هم همان مطالب ، همان صفحه ها ، همان خبرها هنوز بودن
!!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen