Freitag, 10. November 2023

Lösung!?

واقعا چی باید بگم. اصلآ به من چه! جایی دیگری در این دنیا مردم گر گر میمیرند به من رابط داره؟ من باید دخالت کنم؟ من باید اظهار نظر کنم؟ اصلآ برای کسی مهمه؟  نه

دقیقا برای این جریان اسرائیل و فلسطین دارم میگم. ۷۵ ساله که همدیگرو میزنند و میکشند. بدبخت مردم های این دو طایفه. و این  وسط کشورهای دیگر با سیاستهای کثیفشان از همه بدتر. مثل تآتر سیاه بازی گریه آور است

حالا برای همه انهایی که شاخ و شونه میکشند و حق به این و اون میدند و این یکی رو از اون یکی بهتر میدونند: برای این بدبختی فقط یک راه حل وجود دارد. فقط! اگر ۵۰ ساله دیگر این متن را خواندید و اینا هنوز همگرو میکشتند به این راه حل هنوز نرسیدن

 Gideon Levy :از زبان یک اندیشمند شجاع


و زجر بینهایت مردم عادی یهودی که از دست آدولف هیتلر و آدولف اشیمان جان سالم بدر بردند و فقط  زندگی عادی میخواستند


و اما این نشد و نه گذاشتند بشه , نه برای اسرئیلی ها و مهمتر از همه نه برای مردم فلسطین که اینجوری بیچاره شدند


و بیان واقعیتهای تلخ این داستان , که چرا این مشگل این همه سال حل شدنی نیست , از زبان یکی از افراد سازمان ملل  بنام


و رفتار عجیب و متقلبانه سران دولت آلمان تحت عنوان منافع ملی


حالا هی میگن مردم آلمان یهودستیز هستند! بگو از کجا میاد. عین همه جای دنیا

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen