Dienstag, 29. Mai 2012

3 شفا بخش

مطالبی را که اینجا تحت عنوان تجربیات پزشکی خودم (!!) می نویسم ، در رابطه با من جواب داده است و شاید برای هر کسی صدق نکند

بیماری:
کمردرد
دفعات: بیشمار
درمان: کمردردهای معمولی معمولا از دو علت هستند: یا ستون فقراتمان ایراد دارد که کار بخصوصی دیگر نمی شود کرد. اگر باسن خودتان را به دیوار بچسبانید و سعی کنید همانطور که همیشه هستید بایستید ، درخواهید یافت که آیا کمردرد (وسطی) دارید یا گردن درد(دست راستیه).
و یا از نشتن زیاد می باشد. امروزه در کشورهای صنعتی با کارهای دفتری میزان کارکنان مبتلا به کمردرد واقعا بالا است. تنه چاره رهایی باز هم حرکت و ورزش مداوم است.



به عبارتی که میگه: کمردرد آدم را نمیکشه ، ولی زنده هم نمیگذاره باشی!!

مشگل: نخوردن آب
دفعات: بیشمار
درمان: خوردن آب سخته. در حالیکه باید برای هر کسی مثل آب خوردن باشه! ولی خوب انجام نمیدهیم. کم خوردن آب هنگام بیماریهای که با قرص درمان میشوند ، روند بهبودی را به تاخیر میاندازند. بدون آب دارو درست اثر نمی کند. برای درست عمل کردن قرص در بدن باید حداقل روزی ۲ لیتر آب نوشید. اره میدانم مشگله. همش آدم باید بره موال اما مگه چه اشگالی داره. برای کلیه ها هم خوبه. در ضمن قهوه ، چای و آب میوه جزء آب حساب نمیشوند!!


بیماری: سردرد / میگرن
دفعات: بی اندازه زیاد
درمان: بلافاصه بعد از اینکه متوجه شدید که سردرد درراه است: یک فنجان قهوه و یا اسپرسو را با آب لیمو ترش قاطی میکنید و می نوشید! کافئین مجراهای خون را که موقع سردرد بسیار باز می شوند ، دوباره جمع میکند. مزه اش افتضاحه ، اما چاره چیه!!

بیماری: آفت دهان
دفعات: بیشمار
درمان: هنوز هیچی....